2015年9月16日 星期三

2015.9 俄羅斯出發前後給我的感覺 [旋轉非戰鬥民族的俄羅斯]



(圖: 取自 google picture)


由出發到回到家被問的第一個問題一定是這條:

Q: 俄羅斯好玩嗎?
A: 也可以啊~
Q: -_-|||


"也可以"的潛台詞其實系咁既......

1) 使我軟軟的俄羅斯, 大到吾系路也!!!!
出發前:

俄羅斯版圖真是很大, 究竟裡面裝佐啲乜?


出發後:

究竟大到點?
大到在metro 裡面, 都會見到有俄羅斯人踩滑板作交通工具.
如果用在港鐵, 肯定被港人啤足9世. 土地問題啊~

大到日日行足12km-20km. 石春路, 沙石路, 吾系路, 我都走過了, 再配合雨天的大水氹.
在這個天衣都無缝的組合裡, 對鞋系成功爛佐既.
每次見到對腳板底的感覺是: 唉, 真是水卜s死不盡, 夏風吹又生啊~
(吾好同我講埋曬啲抵我死之類既說話,
我只是在同一區行更甚的是在同一層博物館裡行咋-,-,-,-,-,-|||)



2) 型和好識襯衫
出發前:

咁高着咩都型啦


出發後:

都是型, 有8成人的衣着都是黑藍黑, 即是牛記笠記,加對黑鞋咁.
不過見到成街都是咁, 對多幾日, 你會覺得原來型去到盡頭都是咁?

仲有2成呢? 就是上衣的色和對鞋或者個袋系同色系, 2色的相似度仲要是好高.
不禁想問, 你家究竟有幾多對鞋和袋跟上衣系襯佐色?
不禁再想問, 你家究竟有幾大地方泥裝你堆衫褲鞋襪?


3) 的確mature
出發前:

看到有blogger 寫: 日本妹是kawaii, 俄羅斯妹就是mature

出發後:

的確mature. 因為有天生的鬈髮, 高佻的身形和成熟的衣着啊~


4) 又話poker face既?
出發前:

俄羅斯人非常黑面, 使人難以接近.


出發後:

俄羅斯妹是非常爽直和helpful.

ex1: 當我向俄妹問路時, 她:just follow me! (再拍一下我受傷的肩膀.
我當下淨系記得她很型! 遺留了受傷的肩膀在路上....

ex2: 當我又向俄妹問路時, 她二話不說打電話比住宿的地方和帶到我去正確的地址.
我當刻的心感到很溫暖啊媽~~~~即刻想同媽講:
俄羅斯人很照顧我, 接着下來那十數天, 不用擔心我啦~~~~


5) 冇PS過的建築物

出發前:

由於我是個建築迷, 去到邊都好留意當地的建築設計.
所以今次一定要將瞳孔放大, 再放大泥睇清睇楚尼個地方.

出發後:

第一下, 嘩嘩嘩, 打到泥, 真是好宏偉好金碧輝煌喎.
第二下, 外牆保留得原汁原味好正!


6) 景點啲用色系令過香港既!

出發前:

景點啲用色系好靚到嘩嘩聲, 但啲住宅區原來同香港都是50步笑百步.
(個人認為:俄羅斯的是不同深淺度的啡色, 香港是不同顏色不過盡淺).
鬼咩, 啲顏料都用曬落景點度囉, 仲邊有資源?
但香港的景點用色又真是冇人地戈啲咁靚啵, 所以都是俄羅斯嬴

出發後:

日日望令女原來真是會有不舉傾向. 雖然見到令既, 特別既, 還是會舉機,
但就由開頭影十張變佐藍天3張,或雨天影多幾張.咁囉.


7) 行路行到好似悟空踩住風火輪咁, 有聲既?

出發前:

淨系知一般都是腳長

出發後:

腳勁長,行過會有一陣風聲.


8) 又話俄羅斯人冇效率既? 冇效率那個人會不會是....?

出發前:

10個bloggers 有10個都說俄羅斯人冇效率, 搞到我很擔心.
因為無效率會衍生出一連串的問題.
如影響行程, 我塔10個鐘來到這裡可不是為了排隊的.

出發後:

如果你比齊資訊比櫃檯人員, 其實成件事系可以變得很有效率.
ex1. 如何在10s內成功增值八達通? 3部ko佢!
1) 你要拎定張八達通出泥( 吾好排到你先慢慢摷出泥是常識吧?)
2) 拎定需要增值的銀額 (如果要找錢, 就用手指/ 寫低, 總之要話比佢知你要增幾多)
3) 不要說話 (因為一說話, 成件事就會變得複雜. 要知道系俄羅斯搵個識英文既,
就好似系沙漠搵到綠洲一樣咁難遇上啊~
而佢地一聽到英文, 首先皺眉, 然後頭暈身㷫. 所以吾好輕易拋出你的書包來啊~)




9) 少垃圾桶一樣咁乾淨

出發前:

同新加坡相反, 俄羅斯系好少見到垃圾桶.


出發後:

堅少垃圾桶, 一條大街, 2邊夾埋得一個大垃圾桶. metro 系冇垃圾桶架.



10) 收費洗手間:O:O:O, 都有免費既放心

出發前:

知道洗手間要收費, 所以不停提自己吾好飲得太多. 費時急戈陣冇得去

出發後:

大型博物館和 McDonalds 一定有, 而且不收錢. 收費的是火車站, 巴士站和商場等.
所以識去既一定系博物館和 McDonalds去佐先再上路啦.
不過在火車站, 巴士站和商場既, 焗住都要比啦, 吾通急都吾去咩?



11) SVO 機場, 系冇水機和叉電架唉

出發前:

吾覺有bloggers 有講.


出發後:

2大生命源泉啊~ 系svo, 我望云都吾見有.
對我來說, 冇水飲系會死架,所以比錢都要啦, 2015年9月時的收費是100p- 210p 不等.
啲汽水機只是侵10p,50p 和100p既玩, 附近9成9商店都是吾唱散既.

沒有留言 :

張貼留言